דגלי חיזבאללה : גרשון הכהן רצועת הביטחון מערכה שלא חתרה לניצחון השיח הישראלי מציין החודש עשרים שנים לנסיגה מלבנון בקבוצת פייסבוק שנפתחה לאחרונה הצטרפו עשרות אלפי לוחמים שיצרו במה לספר את סיפורו של דור - דגלי חיזבאללה לא יתנופפו יותר ברחבי גרמניה:

דגלי חיזבאללה : ×'רשון ×"×›×"ן רצועת ×"×'יטחון מערכ×" שלא חתר×" לניצחון ×"שיח ×"ישראלי מציין ×"חו×"ש עשרים שנים לנסי×'×" מל×'נון ×'ק×'וצת פייס×'וק שנפתח×" לאחרונ×" ×"צטרפו עשרות אלפי לוחמים שיצרו ×'מ×" לספר את סיפורו של ×"ור - דגלי חיזבאללה לא יתנופפו יותר ברחבי גרמניה:. לפני שנסראללה ייתן הוראה לירות לעבר ישראל, הוא אני אמרתי להם אנחנו לא יוצאים כמו בלבנון. פינוי כמעט כל עמדות התצפית של חיזבאללה לאורך הגבול עם ישראל. בושה שהנפת הדגל הזה היא דבר חוקי במדינת ישראל. 'חיזבאללה מבין היטב שהירי שלו מתוך הכפרים יביא לחורבנם. אלא שהפעם, נתלו הדגלים קרוב מאוד לחביות הסימון של האום.

אזור הבקעא הלבנוני נחשב לאחד ממעוזי התמיכה הגדולים של ארגון חיזבאללה במדינה אך היום (שלישי) יצאו מאות מתושבי העיירה חמודיה למחות נגד התנהלותו של הארגון ואף שרפו את דגלו במחאה. אבל דגלי חיזבאללה אינם הדבר היחיד שמטריד את התושבים; סיירות מיוחדות, חיל תותחנים, שריון, חיל טילים ואפילו זרוע אוויר קטנה. אוהדים מקומיים סינוורו את שחקני ירושלים בלייזר, הניפו דגלי חיזבאללה ופלסטין ושרפו את דגל ישראל. בשבוע האחרון החלו לקום בצד הלבנוני אוהלי מפקדה לאורך כל הגבול, במרחק מאות מטרים ממנו.

×
×"×'ל ×—×–×'אלל×" ויקיפ×"×™×" from upload.wikimedia.org
אוהדים מקומיים סינוורו את שחקני ירושלים בלייזר, הניפו דגלי חיזבאללה ופלסטין ושרפו את דגל ישראל. דיווח ראשוני מאירן אחד ממייסד חיזבאללה מת לפני זמן קצר מקורונה שמו עלי אכבר מחתשמי. בושה שהנפת הדגל הזה היא דבר חוקי במדינת ישראל. לאחר חקירה החמישה שוחררו לבתיהם. הוכמן חטף מכות רצח ממפגנים. .כמו בנקודות אחרות בסיור, דגלי חיזבאללה לצד דגלי פלסטין, ושלט ענק הנושא את פניו של נסראללה והבטחה ל גם מקומם של דגלי חיזבאללה לא נעדר. צפו בתיעוד (עולם) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. לתושבים נאמר כי מדובר באוהלים שהקים צבא לבנון כדי למנוע מגורמי.

תומר נחמני מרשות הטבע והגנים קורא למטיילים להגיע:

הפגנה בגבול השבוע עם דגלי חיזבאללה. בשבוע האחרון החלו לקום בצד הלבנוני אוהלי מפקדה לאורך כל הגבול, במרחק מאות מטרים ממנו. חיזבאללה ובת בריתו השיעית מפלגת אמל בדרום לבנון, קוראים לציבור הלבנוני לאמץ את הרפורמות שאישרה אתמול הממשלה בביירות. בארצות הברית זועמים איך הגיעו נגמשים אמריקאים לארגון חיזבאללה. לרגל יום ירושלים, שצוין השבוע, החליטו בארגון השיעי לתלות דגלים חדשים לצד דגלי לבנון בסמוך לקו הכחול. לפני שנסראללה ייתן הוראה לירות לעבר ישראל, הוא אני אמרתי להם אנחנו לא יוצאים כמו בלבנון. ערכתי לאחרונה בתאריך 09.06.18 בשעה 16:16 בברכה, erast fandorin נכשל נסיון אחרון למנוע הנפת דגלי חיזבאללה. רוב המפגינים שהגיעו לגנות את ישראל הם מוסלמים, אך העולם כולו צופה בתמונות המחאה. לתושבים נאמר כי מדובר באוהלים שהקים צבא לבנון כדי למנוע מגורמי. למה לא, בקרוב גם דגלי חיזבאללה? פינוי כמעט כל עמדות התצפית של חיזבאללה לאורך הגבול עם ישראל. בפגישה שנערכה בין הנהגות שני הארגונים במשרדי חיזבאללה בנבטיה שבדרום לבנון. בנוסף, הונפו באולם דגל פלסטין ודגל חיזבאללה ושחקנה של ירושלים ג'יימס פלדין סונוור על ידי לייזר.

בנוסף, הונפו באולם דגל פלסטין ודגל חיזבאללה ושחקנה של ירושלים ג'יימס פלדין סונוור על ידי לייזר. שלטונות ירדן זימנו לעמאן שניים מבכירי הוואקף המוסלמי בהר הבית וביקשו מהם לעשות כל מאמץ כדי למנוע את הנפת דגלי החיזבאללה בהר הבית בימי שישי, לאחר התפילות במסגדים. אזור הבקעא הלבנוני נחשב לאחד ממעוזי התמיכה הגדולים של ארגון חיזבאללה במדינה אך היום (שלישי) יצאו מאות מתושבי העיירה חמודיה למחות נגד התנהלותו של הארגון ואף שרפו את דגלו במחאה. בשבוע האחרון החלו לקום בצד הלבנוני אוהלי מפקדה לאורך כל הגבול, במרחק מאות מטרים ממנו. 'חיזבאללה מבין היטב שהירי שלו מתוך הכפרים יביא לחורבנם.

רכ×'×™ ×—×™×–×'אלל×
רכ×'×™ ×—×™×–×'אלל×" ירו ×'אוויר סמוך ל×'×'ול כיפת ×'רזל ×'צפון ×'לו×'ס from images.globes.co.il
ברור שהם מנסים להשפיע עלינו ולהפחיד. דגלי ישראל וחיל השריון על כל. בין היתר נשאו המפגינים דגלי חיזבאללה וחמאס. יוזמה בריטית מבקשת לשים סוף למעורבות של חיזבאללה באירועים ולהוציא. אנחנו נצא באור יום עם דגלים על הטנקים. סיירות מיוחדות, חיל תותחנים, שריון, חיל טילים ואפילו זרוע אוויר קטנה. בנוסף, הונפו באולם דגל פלסטין ודגל חיזבאללה ושחקנה של ירושלים ג'יימס פלדין סונוור על ידי לייזר. צפו בתיעוד (עולם) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת.

בושה שהנפת הדגל הזה היא דבר חוקי במדינת ישראל.

דרך אגב אין דבר כזה דגל פלסטין. צפו בתיעוד (עולם) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. אזור הבקעא הלבנוני נחשב לאחד ממעוזי התמיכה הגדולים של ארגון חיזבאללה במדינה אך היום (שלישי) יצאו מאות מתושבי העיירה חמודיה למחות נגד התנהלותו של הארגון ואף שרפו את דגלו במחאה. יוזמה בריטית מבקשת לשים סוף למעורבות של חיזבאללה באירועים ולהוציא. אני לא מתרגש מהדברים האלה. יום שבת כ''ו בסיון תשע''ח 15:50 09.06.18. רוב המפגינים שהגיעו לגנות את ישראל הם מוסלמים, אך העולם כולו צופה בתמונות המחאה. לתושבים נאמר כי מדובר באוהלים שהקים צבא לבנון כדי למנוע מגורמי. ברור שהם מנסים להשפיע עלינו ולהפחיד. דגלי חיזבאללה 100 מטר ממטולה בתמונה מחבל מתאבד משיירת הספארי מחייך לכיוון ישראל. דיווח ראשוני מאירן אחד ממייסד חיזבאללה מת לפני זמן קצר מקורונה שמו עלי אכבר מחתשמי. אוהדים מקומיים סינוורו את שחקני ירושלים בלייזר, הניפו דגלי חיזבאללה ופלסטין ושרפו את דגל ישראל. דגלי ישראל וחיל השריון על כל.

אנחנו נצא באור יום עם דגלים על הטנקים. עשרות פעילי חיזבאללה הציתו אש סמוך לגדר הגבול מול מטולה. אוהדים מקומיים סינוורו את שחקני ירושלים בלייזר, הניפו דגלי חיזבאללה ופלסטין ושרפו את דגל ישראל. דרך אגב אין דבר כזה דגל פלסטין. בנוסף, הונפו באולם דגל פלסטין ודגל חיזבאללה ושחקנה של ירושלים ג'יימס פלדין סונוור על ידי לייזר.

×
×"פתע×" מע×'ר ל×'×'ול מי ×"× ×™×£ ×"×'ל ישראל ×'מוצ×' ×—×™×–×'אלל×" וואל×" ×—×"שות from img.wcdn.co.il
צפו בתיעוד (עולם) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. תומר נחמני מרשות הטבע והגנים קורא למטיילים להגיע: למה לא, בקרוב גם דגלי חיזבאללה? איראן וחיזבאללה לא רוצות לשחרר את ירושלים ופלסטין, אלא להרוס את האומה האסלאמית. 'חיזבאללה מבין היטב שהירי שלו מתוך הכפרים יביא לחורבנם. בארצות הברית זועמים איך הגיעו נגמשים אמריקאים לארגון חיזבאללה. דרך אגב אין דבר כזה דגל פלסטין. בין היתר נשאו המפגינים דגלי חיזבאללה וחמאס.

אנחנו נצא באור יום עם דגלים על הטנקים.

לתושבים נאמר כי מדובר באוהלים שהקים צבא לבנון כדי למנוע מגורמי. תומר נחמני מרשות הטבע והגנים קורא למטיילים להגיע: 'חיזבאללה מבין היטב שהירי שלו מתוך הכפרים יביא לחורבנם. הפגנה בגבול השבוע עם דגלי חיזבאללה. הוכמן כבר צעד במונדיאל בתוך המון עם דגלי חיזבאללה וגם את זה עבר בשלום. עוד כותב שילון: חיזבאללה הודיע הבוקר (ראשון) על מותו של עלי מוחמד יונס, מי שהיה אחראי בארגון על מעקב אחר חשודים בשיתוף פעולה עם ישראל וגורמי מודיעין זרים אחרים. בארצות הברית זועמים איך הגיעו נגמשים אמריקאים לארגון חיזבאללה. דגלי חיזבאללה 100 מטר ממטולה בתמונה מחבל מתאבד משיירת הספארי מחייך לכיוון ישראל. אבל דגלי חיזבאללה אינם הדבר היחיד שמטריד את התושבים; בושה שהנפת הדגל הזה היא דבר חוקי במדינת ישראל. ברור שהם מנסים להשפיע עלינו ולהפחיד. פינוי כמעט כל עמדות התצפית של חיזבאללה לאורך הגבול עם ישראל. שלטונות ירדן זימנו לעמאן שניים מבכירי הוואקף המוסלמי בהר הבית וביקשו מהם לעשות כל מאמץ כדי למנוע את הנפת דגלי החיזבאללה בהר הבית בימי שישי, לאחר התפילות במסגדים.

בנוסף, הונפו באולם דגל פלסטין ודגל חיזבאללה ושחקנה של ירושלים ג'יימס פלדין סונוור על ידי לייזר חיזבאללה. בפגישה שנערכה בין הנהגות שני הארגונים במשרדי חיזבאללה בנבטיה שבדרום לבנון.

Posting Komentar

Lebih baru Lebih lama

Facebook